De 12 voordelen van Asvero
1. Wij zijn onafhankelijk
Verzekeraars of banken hebben geen zeggenschap in onze adviespraktijk, zijn geen aandeelhouder noch hebben wij productieafspraken met hen gemaakt.
2. Korte lijnen en vaste contactpersonen
Bij ons is helder en duidelijk wie u helpt. U kent ons maar ook onze medewerkers kennen u. Dat maakt communicatie een stuk makkelijker en prettiger.
3. Wij zijn gevestigd bij u in de buurt
U kunt zo bij ons binnenlopen. Wij wonen bij u om de hoek en zitten niet in een groot kantoorgebouw in de grote stad weggestopt. U komt ons tegen bij de voetbalclub of op het winkelcentrum en hebben een herkenbaar gezicht. Wij zijn voor u aanspreekbaar.
4. Wij bieden u service abonnementen aan op het gebied van schade, inkomen, hypotheek, vermogen en uitvaart
Naar keuze binnen elke service abonnement kunt u zich verzekeren van een recht op onderhoud middels persoonlijke gesprekken. Een uniek aanbod
5. Voorkomen van dubbel verzekeren en over- of onderverzekeren
Het is duidelijk dat uw pakket op elkaar moet aansluiten, nu maar ook in de toekomst. Wij stemmen dit voor u af. (zie service abonnement)
6. Voorkomen van te hoge lasten
Zijn de kosten hoger dan je kunt dragen dan beoordelen wij samen met u welke maatregelen moeten worden genomen.
7. Ook buiten kantooruren voor dringende gevallen bereikbaar
Wij begrijpen dat u ook na kantooruren soms hulp nodig heeft voor een plotselinge schade of aankoop van een auto. Probeert u dat maar eens bij een bank of verzekeraar
8. Wij beoordelen de met ons samenwerkende verzekeraars ook op kwaliteit en service
Een scherpe prijs of uitstekende voorwaarden bent u snel vergeten als de dienstverlening daarbij achter blijft. Wij schromen niet om verzekeraars hierop aan te spreken en bepalen onze keuzes mede hierop. Desnoods passen we deze voor de toekomst aan.
9. Hulp bij schade
Heb je schade dan helpen wij je om te krijgen waar je recht op hebt. Wij zetten de administratieve gang van zaken in werking en springen voor je in de bres als je niet krijgt waar je recht op hebt.
10. Hulp bij fouten
Iedereeen kan fouten maken, ook verzekeraars. Wij controleren het afgesloten product en corrigeren waar nodig de eventuele fouten.
11. Het verzorgen voor een goede prijs/kwaliteit verhouding in uw pakket
U wenst een scherpe prijs maar begrijpt dat een uitstekende dekking in de toekomst van waarde is.